نماد سایت ورزش پارسی

لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد

به گزارش “ورزش پارسی” اوله‌گنار سولشائر ممکن است به‌عنوان سرمربی جدید لسترسیتی به لیگ برتر برگردد. به گزارش نشریه سان، روباه‌ها فهرست کوتاهی را برای جایگزینی انزو مارسکا فراهم کردند و با سرمربی سابق منچستریونایتد نیز در تماس بوده‌اند.

 اسطوره شیاطین سرخ نوامبر ۲۰۲۱ از منچستریونایتد اخراج شد و از آن زمان تمام پیشنهادهای باشگاهی و ملی را رد کرده است. او در دسامبر ۲۰۱۸ به طور موقت جانشین ژوزه مورینیو شد و در ماه مارس پس از کسب ۱۴ پیروزی در ۱۹ بازی اول خود، به‌عنوان سرمربی دائمی یونایتد قرارداد بست. یونایتد در اولین فصل کامل سولشائر سوم شد و به نیمه‌نهایی جام حذفی و لیگ اروپا رسید. قرمزها در فصل بعد دوم شدند و بعد از سیتی قهرمان ایستادند و در فینال لیگ اروپا با نتیجه ۱۱-۱۰ در ضربات پنالتی از ویارئال شکست خوردند. سولشائر قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید کرد؛ اما در ماه نوامبر در سومین و آخرین فصل حضورش، یونایتد هفتم شد و از کار برکنار شد.

لسترسیتی بعد از جواب رد شنیدن از مائوریتزیو ساری توجه خود را به سولشائر معطوف کرد و این مربی ۵۱ساله نیز اکنون آماده است تا چالش دیگری را بپذیرد و به مربیگری برگردد. او مشتاق کار در لیگ برتر است و کسر امتیاز احتمالی لستر به دلیل نقض قوانین سود و پایداری مانع سولشائر برای قبول این پیشنهاد نیست.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل