نماد سایت ورزش پارسی

مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی

به گزارش “ورزش پارسی” رقابت‌های تور جهانی جوجیتسو برزیلی ۲۰۲۴ به میزبانی استانبول، ۱۹ خرداد در سالن المپیک پیگیری شد و نمایندگان ایران با کسب چهار مدال دیگر، مجموع مدال‌هایشان را در طول دو روز به عدد ۱۳ رساندند.

در کمربند سفید و رده سنی جوانان، محمد صدرا بهرامی با پیروزی مقابل رقیبانی از یونان و امارات به فینال راه یافت و بعد از برد در مرحله نهایی مقابل روسیه، مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویخت.

مسعود خرابات دیگر نماینده ایران در کمربند بنفش و وزن ۱۲۰ کیلوگرم، با پیروزی برابر رقیبی از اکوادور در دور پایانی، دیگر مدال طلا را به دست آورد.

حسن جهانگیری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم و کمربند مشکی، در دومین خانه جدول مسابقات، مقابل برزیل ناکام ماند و به مدال نقره بسنده کرد.

تنها نماینده بانوان تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران، فریده شاکری بود که به مربیگری استاد سمانه سلیمانی در وزن ۷۵ کیلوگرم و کمربند بنفش به مصاف رقیبان خود رفت، وی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد، در مرحله فینال نیز با شکست نماینده دیگری از آسیا موفق شد صاحب گردن‌آویز طلا شود.

پرونده ملی‌پوشان ایران با هشت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز و کسب عنوان قهرمانی در کمربندهای سفید و آبی در گرنداسلم جوجیتسو برزیلی ترکیه به پایان رسید.

امیر همسایه مسئولیت سرمربیگری تیم ملی جوجیتسو برزیلی را برعهده داشت و حمیدرضا چاپاری و سمانه سلیمانی به‌عنوان مربی در دو گروه آقایان و بانوان در کنار وی بودند.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل