نماد سایت ورزش پارسی

گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت

گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت

به گزارش “ورزش پارسی” پپ گواردیولا در جوانی به آکادمی مشهور لاماسیای بارسا پیوست و سپس رؤیای تمام هواداران این باشگاه را زندگی کرد. او نه‌تنها بخشی جدایی‌ناپذیر از تیم رؤیایی یوهان کرویف در اوایل دهه ۹۰ بود، بلکه با مربیگری بارسا در اواخر دهه ۲۰۰۰ تیم را به شش‌گانه بی‌سابقه رساند و از استعدادهای فوق‌العاده‌ای مانند لیونل مسی، ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کرد و در ۲۰۱۲ بارسا را ترک کرد.

 با چنین سابقه درخشانی که گواردیولا در بارسلونا دارد، همیشه حرف از احتمال بازگشت او به بارسا زده می‌شد، اما او روز دوشنبه اعلام کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

 به گزارش وبسایت منچسترسیتی، از گواردیولا پرسیده شد که آیا درهای بازگشت به مربیگری بارسا بسته است یا خیر، وی گفت: «بله، بسته است.»

 بر اساس گزارشی که در ماه می منتشر شده بود، یک منبع نزدیک به پپ گواردیولا اعلام کرد که این سرمربی پس از پایان دوران حضورش در منچسترسیتی، با مربیگری در باشگاه خداحافظی خواهد کرد و رؤیای هدایت یکی از تیم‌های ملی در تورنمنت‌های بزرگ را در سر دارد. در همان ماه ادعا شد که گواردیولا قبل از آغاز فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ در مورد تمدید قراردادش با سیتی تصمیم می‌گیرد.

 بنابراین این‌طور به نظر می‌رسد که گواردیولا فقط دو گزینه پیشرو دارد: تمدید قرارداد با سیتی، یا هدایت یکی از تیم‌های ملی.

به این خبر امتیاز دهید
خروج از نسخه موبایل