تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

4
بمب نقل‌وانتقالات به سری‌آ رفت

اتفاق بزرگ برای ستاره تیم ملی ایران

  • کد خبر : 674
  • 28 اردیبهشت 1402 - 19:24
اتفاق بزرگ برای ستاره تیم ملی ایران
به نظر می‌رسد اتفاق بزرگ برای ستاره والیبال ایران را باید تمام شده دانست.

امین اسماعیل نژاد فصل سختی را در لیگ برتر والیبال پشت سر گذاشت. او که در مسابقات ملی سال گذشته درخشان ظاهر شد، انتظار داشت با حل شدن مشکلات مربوط به سربازی‌اش بتواند در تیمی که دوست دارد به میدان برود اما اوضاع مطابق میل او پیش نرفت و امین تا پایان لیگ در پاس گرگان ماندگار شد و اتفاقا با عملکرد فوق‌العاده خود او بود که این تیم تا نیمه نهایی مسابقات نیز پیش رفت.

اسماعیل نژاد ستاره بی‌چون و چرای والیبال ایران در لیگ ملت‌های سال گذشته به حساب می‌آمد. او یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت تیم ملی در لیگ ملت‌ها محسوب می‌شد و عملکرد او تمجید بزرگان والیبال دنیا از جمله ویتال هاینن، سرمربی سابق تیم ملی لهستان را هم به همراه داشت.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران حالا این روزها به دور از حواشی و اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد به شکل جدی کار خود را در تمرینات تیم ملی دنبال می‌کند. او قطعا انگیزه‌های زیادی خواهد داشت تا موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کند.

در ابتدا به نظر می‌رسید او یک انگیزه مضاعف نیز خواهد داشت زیرا قصد دارد با درخشش در رقابت‌های ملی زمینه حضور خود در یک باشگاه سطح اول اروپایی را فراهم کند اما اکنون به نظر می‌رسد که این ستاره والیبال ایران تیم فصل آینده خود را هم انتخاب کرده است.

همان‌طور که اسماعیل نژاد قبلا هم از علاقه خود به حضور در بهترین لیگ دنیا یعنی سری‌آ خبر داده بود حالا قرارداد او با یک تیم بزرگ حاضر در این لیگ نهایی شده است. به نظر می رسد امین اسماعیل نژاد امروز رسما با یک باشگاه مطرح و مدعی ایتالیایی در سری‌آ قرارداد امضا کرد. به درخواست این باشگاه و به خاطر مسائل اسپانسرینگ و حق تصویر نام تیم جدید اسماعیل نژاد در تاریخ یک ژوئن رسما اعلام خواهد شد.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.