تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

4

اتهامات علیه آنتونی روز به روز شدیدتر می‌شود

  • کد خبر : 3956
  • 22 شهریور 1402 - 11:22
اتهامات علیه آنتونی روز به روز شدیدتر می‌شود
زنی که پس از نامزد سابق آنتونی به میدان آمد و اتهامات جدیدی به ستاره منچستریونایتد زد، مدعی است که ممکن بود در اثر حمله آنتونی جان خود را از دست بدهد.

پس از اینکه وینگر ۸۵ میلیون پوندی اتهامات تجاوز توسط نامزد سابقش گابریلا کاوالین را قویا رد کرد، یک کارمند بانک برزیلی مدعی شد که ممکن بود بعد از تعرض آنتونی جان خود را از دست بدهد.

اینگرید لانای ۳۳ ساله ستاره جام‌جهانی را به خشونت فیزیکی متهم کرد و مدعی شد که حمله ادعایی اکتبر گذشته در خانه آنتونی در منچستر رخ داد. اینگرید در مصاحبه‌ای با رکورد، که یکشنبه پخش شد، مدعی شد که فوتبالیست ۲۳ ساله سعی کرد با او رابطه جنسی داشته باشد و زمانی که نپذیرفت، او را به سمت دیوار هل داد. آنتونی دستگیر نشده اما با تحقیقات جداگانه پلیس در بریتانیا و برزیل مواجه است، و با به اشتراک گذاشتن پیام‌های خصوصی واتس‌اپ بین آنها به این ادعاها پاسخ داد. اینگرید ساکت نماند و آنتونی را به جعل پیام‌ها متهم کرد. او همچنین مدعی شد که حمله احتمالی می‌توانست او را بکشد.

اینگرید گفت: «او من را به دیوار هل داد و این یک فشار کوچک بود، اما می‌توانست باعث شود سرم ضربه بخورد و بمیرم!» او همچنین مدعی شد که یکی از نزدیکان آنتونی با او تماس گرفت و التماس کرد که طرف آنتونی بماند و سعی کرد متقاعدش کند که گابریلا دروغ می‌گوید. اینگرید در استوری‌های اینستاگرام گفت: «بگذارید به دروغ‌هایش ادامه دهد. او ثروت زیادی دارد و می‌خواهد همه چیز را دستکاری کند، زیرا می‌ترسد و ناامید است. من هرگز در مورد چیزی به این جدیت دروغ نخواهم گفت، به خصوص که می‌دانم او پولدارتر از من است. من طرف زنان هستم. پس از دیدن عکس‌هایی که گابریلا پست کرده بود، تصمیم گرفتم حرف بزنم زیرا دیدم آنتونی در حال دروغ گفتن است. من به دنبال شهرت نیستم، دنبال درآمد یا جایگاه شغلی نیستم. هدف واقعی من مبارزه به نفع زنان و حقیقت است.»

رایسا دی‌فرایتاس سومین قربانی ادعایی است که در برابر بازیکن لیگ برتر ظاهر شده و از رفتار خشن این بازیکن و اینفلوئنسر «مالو اوهانا» در ماه مِی سال گذشته صحبت کرد. او روی صندلی عقب ماشین آنتونی نشسته بود که با مالو جر و بحث می‌کرد که ناگهان مالو و آنتونی به او حمله کردند. وقتی آنتونی پشت چراغ قرمز ایستاد این دانشجوی حقوق موفق شد که در ماشین را باز کند و فرار کند. او در پی این حادثه در بیمارستان بستری شد. یک موتور سوار که شاهد صحنه بود شماره پلاک ماشین آنتونی را یادداشت کرد و به پلیس خبر داد.

پس از آخرین اتهام، نمایندگان آنتونی بیانیه‌ای صادر کردند و این اتهامات را «بی‌اساس» خواندند. پلیس مدنی سائوپائولو به همراه پلیس منچستر بزرگ در حال بررسی اتهامات است.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=3956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.