تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

5
در لیست خروج پرسپولیس قرار ندارم؛

انگیزه من برای فصل آینده چند برابر شده است

  • کد خبر : 2321
  • 06 تیر 1402 - 10:25
انگیزه من برای فصل آینده چند برابر شده است
مدافع پرسپولیس می‌گوید دوست دارد در تیمش به ترکیب اصلی برسد و انگیزه‌اش برای فصل پیش رو چند برابر شده است.

محمدمهدی احمدی، مدافع چپ پرسپولیس درباره عملکرد تیم ملی امید در رقابت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا اظهار کرد: فکر نمی‌کردیم مسابقات این‌قدر پر شور و پرهیجان شود. کیفیت تیم‌ها هم خوب بود و ما به این رقابت‌ها نیاز داشتیم. فقط یک هفته رضا عنایتی کار کردیم و بعدش به مسابقات رسیدیم. ۷، ۸ ماه اردو برگزار نشده بود و بعد مقدماتی آسیایی هیچ اردویی نداشتیم. جو عراق از نظر تجربی کمک بسیاری به ما کرد. بعد از حضور آقای عنایتی، خدا را شکر شرایط و جو تیم خیلی خوب شد. جمع کردن تیم در یک هفته خیلی سخت است اما عنایتی با آمدنش بسیار به تیم کمک کرد.

او ادامه داد: عنایتی نیاز به زمان دارد. ما تمرین زیادی با هم نداشتیم. کار بدنسازی و تاکتیکی نداشتیم اما جو تیم نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود و بعضی از بازیکنان با حضور در رقابت‌های غرب آسیا باتجربه تر شدند. در مسابقاتی که قبلا با آقای مهدوی کیا به ازبکستان رفتیم، چنین شرایط خوبی بود و ما با تجربه‌تر شدیم. تیم خوبی داریم و لژیونر هم در بین بازیکنان ما وجود دارد. از نظر تاکتیکی باید بیشتر کار کنیم اما در این مدت زمان کوتاه عنایتی خوب مدیریت کرد.

با عنایتی پیشرفت کردم

مدافع پرسپولیس درباره کار با رضا عنایتی گفت: من با او در نفت مسجدسلیمان هم کار کردم و از نظر فنی بسیار شرایط خوبی دارد. با حضور او پیشرفت کردم و می‌توانیم با این مربی به موفقیت برسیم. تیم ما استعدادهای خوبی داریم و می‌توانیم به المپیک برسیم. فدراسیون این بار بهتر از دفعه‌های قبل حمایت کرد و پر شور تر بودند. آقای تاج چند بار به اردوی ما آمدند و این دلگرمی خوبی برای تیم ما بود.

دوست دارم در پرسپولیس بمانم

او در رابطه با ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: من به تیمم برگشتم و چهارشنبه در شروع تمرینات با تیمم تمرین می‌کنم. باشگاه گفته بمانم و ان‌شاءالله باید ببینم در آینده چه می‌شود. نظرشان نسبت به من مثبت است و در لیست خروج قرار ندارم. ان‌شاءالله می‌مانم اما به شرایط بازی هم بستگی دارد. دوست دارم بازی کنم و پارسال هم آقای گل محمدی از من راضی بودند اما شرایط بازی پیدا نکردم. من به نفت رفتم چون دوست داشتم بازی کنم. بازی نکردن باعث کم شدن انگیزه و افت می‌شود و نظر آقای گل محمدی هم همین بود. انگیزه من برای فصل آینده چند برابر شده تا در ترکیب قرار بگیرم.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=2321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.