تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

سرخط خبرها

تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی صدر جدول لیگ برتر قرمز شد تراکتور در آستانه واگذاری

0
جزئیاتی تازه از ماجرای فسخ قرارداد؛

بیرانوند در راه مسکو

  • کد خبر : 7507
  • 31 خرداد 1403 - 7:19
بیرانوند در راه مسکو
  ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند که مثل بمب خبری در باشگاه پرسپولیس منفجر شد ابعاد عجیب‌وغریبی پیدا کرد و حتی ماجرای انتخاب سرمربی جدید برای این تیم را تحت‌تأثیر قرارداد.

به گزارش “ورزش پارسی” صبح ۳۰ خرداد برای پرسپولیسی‌ها صبح خوبی نبود چرا که با شنیدن خبر فسخ قرارداد بیرانوند دوباره همه آنها یاد اتفاقات عجیب سال گذشته افتادند.

 درست یک سال قبل بیرانوند با فسخ قرارداد خود با پرسپولیس تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت؛ اما دوباره به باشگاه خودش برگشت و قرارداد تازه‌ای منعقد کرد تا برای یک قهرمانی دیگر در اختیار سرخ‌ها باشد؛ اتفاقی که در نهایت طی یک کورس میلیمتری با آبی‌ها رخ افتاد و بیرانوند هم بخشی از این قهرمانی دراماتیک و تاریخی شد.

 پرسپولیس ۱۲ خرداد قهرمان لیگ برتر شد اما ۱۸ روز بعد بیرانوند قرارداد خود با باشگاهش را فسخ کرد تا درویش و همراهانش در تیم مدیریتی باشگاه را وارد یک چالش تازه کند تا جایی که بخش مهمی از جلسه هیئت‌مدیره باشگاه در روز چهارشنبه به همین موضوع اختصاص یافت.

بیرانوند در راه مسکو

 بعد از فسخ قرارداد بیرو با پرسپولیس، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باتوجه‌به اینکه بیرو تمام مطالبات خود را دریافت کرده فسخ قراردادش وجاهت قانونی ندارد؛ اما ساعاتی بعد تصویر بندی که به‌عنوان الحاقیه در قرارداد بیرانوند گنجانده شده و به او اجازه داده تا قراردادش را فسخ کند منتشر شد تا مشخص شود بیرو سرخود و اشتباهی فسخ نکرده و با علم به اینکه قادر به فسخ قرارداد هست این کار مهم را رقم زده است.

 بااین‌حال این الحاقیه یک نکته مهم دارد و آن اینکه مربوط به قرارداد فصل اخیر بیرانوند است. درست یک سال قبل بعد از فسخ قرارداد بیرانوند، او با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کرد و حالا او تمام مطالباتش بابت این قرارداد را دریافت کرده است.

 باشگاه پرسپولیس اخیراً در دو فقره چیزی حدود ۶.۷ میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند بابت باقی‌مانده مطالبات و قراردادش پرداخت کرده و این بازیکن تمام مطالبات و آپشن‌های قرارداد این فصل خود را دریافت کرده است.

 ناراحتی بیرانوند از مسئله حساب‌کردن پاداش‌ها در کل مطالبات هم ازاین‌جهت بر او مشخص شد که باشگاه تمام مطالبات او را پرداخت کرد. موضوع مهمی که باعث شد بیرانوند یک روز قبل از فسخ قراردادش با متنی اعتراضی در یک استوری به مسئله محاسبه پاداش‌ها در بخشی از مطالباتشان اشاره کند ازاین‌قرار است که باشگاه در طول فصل پاداش تک‌تک بردهای پرسپولیس را به بازیکنان و مربیان پرداخت می‌کرد؛ اما ازآنجایی‌که اعلام کرده بود نمی‌تواند جدا از قرارداد پاداش دیگری بدهد تمام این پاداش‌ها را جزئی از آپشن قرارداد بازیکنان محاسبه کرده است.

بیرانوند در راه مسکو

 هر بازیکن و مربی در مجموع می‌تواند به‌اندازه ۲۰ درصد مبلغ قراردادش از باشگاه پاداش دریافت کند که آپشن‌های بیرانوند مربوط به سه آیتم قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و رضایت مدیرعامل بوده که چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومان آن بابت بردهای تیم بوده و از کل رقم آپشن‌های این بازیکن و البته بقیه نفرات کسر شده که مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها هم قرار گرفته است.

 بااین‌حال تنها نکته‌ای که شاید می‌تواند بیرانوند را امیدوار کند یا مدرکی داشته باشد که از فسخ قراردادش مطمئن کند اینکه او طبق محاسبات خودش تمام مطالبات فصل اخیرش را دریافت نکرده باشد درحالی‌که باشگاه بر این باور است تکه مام مطالبات این فصل او پرداخت شده و فسخ بیرو وجاهت قانونی ندارد.

 در مجموع باتوجه‌به اتفاقات رخ‌داده و وویس بیرانوند که در فضای رسانه‌ای منتشر شده حتی اگر فسخ قرارداد او با پرسپولیس دارای وجاهت قانونی نباشد و او مجبور به بازگشت به تیمش شود شاید با درنظرگرفتن شرایط او مجبور به جدایی شود چرا که خودش هم جایی در وویس می‌گوید دیگر باز نخواهد گشت.

بیرانوند در راه مسکو

 از اسپارتاک مسکو هم به‌عنوان مقصد احتمالی بیرانوند یاد می‌کنند؛ اتفاقی که اگر فسخ قرارداد این بازیکن تأیید نشود حتی شاید به‌صورت قرضی اتفاق بیفتد هر چند ازدست‌دادن این دروازه‌بان باکیفیت که به‌سختی می‌توان جانشینی در حد او پیدا کرد پرسپولیس را در تنگنا قرار می‌دهد.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=7507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.