تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

3

تاج: با باشگاه‌های زیان ده مواجه هستیم

  • کد خبر : 2466
  • 10 تیر 1402 - 12:22
تاج: با باشگاه‌های زیان ده مواجه هستیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ما با باشگاه‌ها‌ی زیانده و شرایط نامطلوب قراردادها مواجه هستیم.

مهدی تاج در جلسه تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی اظهار داشت: از همه رسانه هایی که به این نشست آمدند تشکر می‌کنم‌. اطمینان دارم همکاران من توضیحات لازم را به شکل کامل دادند و باید وقت می‌‌گذاشتیم تا همه به دقت سوال کنند و این عزیزان نیز به دقت توضیح بدهند. موضوع مهم این است که فدراسیون به جمع‌بندی رسیده این بهترین کاری است که در این وضعیت می‌تواند انجام بدهد.  اگر کسی طرح بهتری دارد می‌تواند با پیشنهادات به فدراسیون کمک کند. اکنون ما با باشگاه‌ها‌ی زیانده و شرایط نامطلوب قراردادها مواجه هستیم. برخی دستگاه های اجرایی نظرشان این است.

وی افزود: درخصوص حل هوشمندانه موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها الزامی است که از طرف فیفا و AFC وجود دارد. می‌دانید کشور ما هم برای عزت بانوان مسائلی را در نظر دارد، اما این روحیه زن ستیزی که می‌خواهند به فدراسیون و مجموعه کشور القا کنند، واقعیت ندارد. همه مجموعه در تلاش هستند به شکلی از حضور بانوان در ورزشگاه استفاده شود. برخی ورزشگاه‌های ما از لحاظ ساختاری اکنون به هیچ وجه قابلیت ورود بانوان را ندارند.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این ورزشگاه‌ها شرایطی ندارند که بانوان از یک ورودی بیایند و از ورودی دیگری بروند‌. در زمینه سرویس‌های بهداشتی مشترک نیز شرایط سختی داریم. ما باید ورود بانوان را در همه ورزشگاه‌ها یکسان ببینیم. آنچه مسلم است شورای امنیت کشور و بخش ورزشی‌اش مصوبه‌ای دارد که دقیق می‌گوید دستگاه‌های ذی ربط مثل وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال ، وزارت اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت کشور باید پیش‌نویس دستورالعمل جامع ورود بانوان به ورزشگاه ها را با کلیه ابعاد و ملاحظات امنیتی، سیاسی، فرهنگی، فنی، محتوایی و اقتصادی تدوین کرده و دستورالعمل تصمیم‌سازی بین این نهادها هم اتفاق بیفتد. خوشبختانه این کار در حال انجام است و جلساتی هم گذاشته شده است‌. حتما برای سال آینده ورزشگاه‌هایی مثل نقش جهان، گل گهر سیرجان، شهدای فولاد اهواز و کرمان با توجه به ارزیابی کمیته فنی ما می‌توانند در آن چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: ورزشگاه آزادی الان مشکل دارد و اگر مرمتش تمام شود، این اتفاق در این ورزشگاه نیز خواهد افتاد. ان‌شاءالله این اتفاق با توجه به پیگیری‌های هیات رئیسه خواهد افتاد. از تعجیل در ورود بانوان به ورزشگاه‌ها استقبال خواهیم کرد‌.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=2466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.