تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

2
در جده می‌مانم و جایی نخواهم رفت؛

ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان

  • کد خبر : 6614
  • 03 اسفند 1402 - 11:19
ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان
 همسر ریاض محرز از رفتن به عربستان سعودی می‌ترسید؛ اما اکنون از اقامت در این کشور لذت می‌برد.

به گزارش “ورزش پارسی” ویدئویی از «تیلور وارد» همسر ریاض محرز که از نگرانی‌هایش در مورد زندگی در عربستان حرف می‌زد به‌سرعت وایرال شد. اما تیلور ۲۶ساله اکنون به سبک زندگی آرام در عربستان سعودی و صمیمیت مردم محلی علاقه پیدا کرده و تنها چیزی که ناراحتش می‌کند دلتنگی برای دوستان و خانواده‌اش در منچستر است.

ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان

 او در مصاحبه با نشریه میل گفت: «حال و هوا بسیار متفاوت است. اینجا ساکت‌تر و آرام‌تر است، درحالی‌که در منچستر زندگی بسیار شلوغ است و اتفاقات زیادی در جریان است و ما همیشه برای شام بیرون می‌رویم و دوستان و خانواده را می‌بینیم. دلم از همه بیشتر برای دیدن خانواده و دوستان تنگ شده. مردم خیلی دوست‌داشتنی هستند. نمی‌توان آن را با بریتانیا مقایسه کرد، هیچ‌چیز مانند اینجا نیست. من اینجا احساس می‌کنم در تعطیلات هستم و هنوز حس نکردم که به اینجا نقل‌مکان کرده‌ام.»

ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان

 محرز ۳۲ساله در تابستان به الاهلی پیوست و به همراه همسرش تیلور به جده نقل‌مکان کرد. وقتی از تیلور پرسیده شد که جده چگونه است، افزود: «واقعاً دوستش دارم. نمی‌توانم ایراد بگیرم، ما واقعاً از بودن در اینجا لذت بردیم. به‌تازگی خانه گرفتیم و بنابراین من در جده خواهم ماند و به‌جای دیگری نخواهم رفت. اینجا ساحل، مغازه و رستوران‌های زیبایی دارد. فکر نمی‌کنم نیازی به جابه‌جایی به‌جای دیگری باشد.

ترس همسر ستاره سابق لیگ برتر از زندگی در عربستان

تیلور و محرز سال گذشته با هم به‌صورت اسلامی ازدواج کردند و بعد در لندن در یک هتل ۵ ستاره دوباره عروسی کردند.
به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=6614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.