تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

8
ستاره رئال به سیم آخر زد

حمله بی‌سابقه وینیسیوس علیه نژادپرستی در لالیگا

  • کد خبر : 990
  • 01 خرداد 1402 - 4:26
حمله بی‌سابقه وینیسیوس علیه نژادپرستی در لالیگا
ستاره رئال مادرید به شدت به اتفاقات بازی مقابل والنسیا و توهین نژادپرستانه هواداران واکنش نشان داد.

در چارچوب رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا به رتبه سوم سقوط کند.

با این حال،‌ نقطه مهم این مسابقه، باخت رئال مادرید نبود. شعارهای نژادپرستانه هواداران اسپانیایی در ورزشگاه مستایا به بحث اول فوتبال اروپا بدل شد.

وینیسیوس چهره اول این مسابقه بود. او در دقیقه 98 پس از درگیری با بازیکنان والنسیا از سوی داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شد ولی پس از بازی به لالیگا حمله کرد و نوشت: جایزه توهین‌های نژادپرستانه هواداران اخراج من بود. این فوتبال نیست، این لالیگا است.

ستاره برزیلی رئال مادرید پس از این مسابقه در فضای مجازی به شدت به لالیگا تاخت و به شعارهای نژادپرستانه هواداران والنسیا که 90 دقیقه به قول آنچلوتی او را به یک حیوان نسبت دادند، واکنش نشان داد.

وینیسیوس نوشت: این اولین بار نیست. دومین بار و سومین بار هم نیست. نژادپرستی در لالیگا یک چیز کاملاً‌ طبیعی است. مسؤولان برگزاری لالیگا فکر می‌کنند که این شعارها چیزی طبیعی است و هواداران تشویق به ادامه این کار می‌شوند. من واقعاً متاسفم. این رقابت و لالیگا روزی به بازیکنانی مثل رونالدینیو، رونالدو، کریستیانو و مسی متعلق بود ولی الان به نژادپرستی تعلق دارد. یک ملت زیبا که به من خوشامد گفتند و من عاشقشان هستم ولی الان تصویری از یک ملت نژادپرست را به جهان مخابره می‌کنند.

وی ادامه داد: من از اسپانیایی‌ها عذر می‌خواهم ولی اکنون در برزیل، اسپانیا را به عنوان کشوری نژادپرست می‌شناسند و متاسفانه برای تمام اتفاقاتی که هر هفته رخ می‌دهد، من هیچ دفاعی ندارم و با آن موافقم.

ستاره رئال مادرید در انتها نوشت: با این حال من قدرتمند به کارم ادامه می‌دهم و مقابل این نژادپرستی می‌ایستم حتی اگر از اینجا دور باشم.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.