تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

7
انصراف دو نام بزرگ؛

سیاه‌ترین روزهای والیبال ایران

  • کد خبر : 5453
  • 09 آذر 1402 - 10:47
سیاه‌ترین روزهای والیبال ایران
سیاه‌ترین روزهای والیبال ایران؛ این عبارتی است که شاید بهترین توصیف برای حال و احوال این روزهای والیبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش “ورزش پارسی” چند روز قبل بود که مشخص شد جان لورنزو بلنجینی مذاکرات جدی خود را با فدراسیون والیبال بلغارستان آغاز کرده و احتمالا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده خواهد گرفت. بلنجینی گزینه اول هدایت تیم ملی در بین گزینه‌های خارجی بود اما وضعیت نابسامان فدراسیون باعث شد که آوردن او تقریبا غیرممکن شود.

چهار گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران معرفی شده بودند که عملا بلنجینی از این جمع کنار رفت. اما حالا و با توجه به این اوضاع عجیب و غریب فدراسیون والیبال دو گزینه خارجی دیگر فدراسیون نیز انصراف خود را از حضور در ایران اعلام کرده‌اند.

در همین راستا مدیر برنامه‌های ولادمیر آلکنو و روبرتو پیازا اعلام کرد: مذاکرات فدراسیون والیبال ایران با این گزینه‌ها متوقف شد و دیگر فکر نمی‌کنم بتوان مذاکرات را ادامه داد. چون در نوامبر مربیان حرفه‌ای برنامه سال آینده خود را می‌بندند و با این شرایط فکر کردن به گزینه‌ای غیرممکن است. انرژی خوبی برای به توافق رسیدن گذاشتیم و تا حد زیادی نزدیک شدیم ولی امروز این توافق دورترین فرضیه ممکن است.

او در ادامه گفت: درخصوص پیازا هم باید بگویم که در حال حاضر دیگر تمرکز این مربی بر روی تیم باشگاهی است و برنامه ریزی خود را برای صعود به المپیک پاریس با تیم ملی هلند آغاز کرده است. از این شرایط متاسفم. امیدوارم دوباره روزهای خوبی را برای والیبال ایران ببینم.

به این ترتیب از بین گزینه‌های خارجی باقی مانده تیم ملی والیبال فقط ویتال هاینن باقی می‌ماند که او هم احتمالا با این آشتفگی فدراسیون والیبال ترجیح خواهد داد تمرکز خود را روی تیم باشگاهی و البته تیم ملی والیبال زنان آلمان بگذارد. حالا می‌توان گفت که اگر وضعیت فدراسیون مشخص شود سعید معروف گزینه نهایی فدراسیون خواهد بود، تازه اگر این اسطوره والیبال ایران هم قبول کند با این وقفه به وجود آمده و شرایط پیچیده هدایت تیم ملی را هم بر عهده بگیرد. این را هم اضافه کنیم که سعید معروف نیز با این شرایط شانس بستن یک کادر فنی خوب مثل کار با ولادیمیر آلکنو را از دست داده است. پکیج همه این‌ها در دو کلمه خلاصه می‌شود؛ نابودی والیبال!

نکته جالب ماجرا اینکه با توجه به اخبار و مصاحبه‌های منتشر شده محمدرضا داورزنی با همه این مربیان خارجی تقریبا به توافق رسیده بود و شاید اگر فدراسیون به این روز نمی‌افتاد حالا سرمربی تیم ملی هم مشخص شده بود.

با این اوضاع احوال دیگر حضور یک مربی با کیفیت خارجی در تیم ملی والیبال ایران تقریبا محال شده است. وضعیت والیبال ایران این روزها در تاریخ این رشته بسیار بی سابقه است و معلوم نیست وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تا کی قرار است این ورزش پر طرفدار را در بلاتکلیفی نگه دارد.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=5453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.