تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

سرخط خبرها

گولسیانی، پادشاه گرجستانی هواداران پرسپولیس! به بازنشستگی فکر نکردم تصمیم نهایی مورایس اعلام شد صدیقی رئیس فدراسیون ووشو باقی ماند حذف ۱۲ باشگاه از لیگ آزادگان! برگزاری اولین لیگ شطرنج استان قم تقویت قدرت استقامت با کراس‌ترینینگ کراس‌ترینینگ رشته‌ای پُر هیجان و کم آسیب مشهورترین مربی یوگا تمرین‌دهنده سه‌شیرها پرسپولیس نقل‌وانتقالات را با ۲ تمدید آغاز کرد تیم ملی اسلحه سابر نایب‌قهرمان آسیا شد شاهکار نوجوانان کشتی آزاد با ۵ طلا و ۲ برنز شماره ۹۹ طارمی در اینتر امکانات برای شروع قایقرانی در قم مهیا است ایران راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد فانکشنال فیتنس ورزشی برای افزایش کیفیت زندگی  قهرمانی تیم قم در مسابقات تی‌ارایکس قهرمانی کشور قایقرانی دومین رشته پرمدال المپیک بیرانوند در راه مسکو تی ار ایکس، ورزشی محبوب در بین بانوان فیوژن فیتنس، ورزشی برای سلامتی جسم و روان فیوژن فیتنس، بدنسازی با مهارت‌های رزمی فانکشنال فیتنس رشته‌ای مناسب برای تمام سنین بیرانوند خبر نهایی را داد شقایق حسین‌زاده، سفیر ورزش ایران در یونان خداداد افشاریان دهان باز کرد! گواردیولا بیشتر از ۳ کلمه نگفت پرسپولیس و جام‌هایی که از استقلال گرفت پیراهن لیونل مسی پرفروش‌ترین کیت ام‌ال‌اس نخستین نشان بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال مدال‌های رنگارنگ ایران در تور جهانی جوجیتسو برزیلی استعدادیابی، نیروی محرکه چرخه قهرمان‌پروری تیم کوراش بانوان ایران نایب‌قهرمانی آسیا شد لسترسیتی سرمربی سابق شیاطین‌سرخ را می‌خواهد پیروزی دختران بسکتبالیست ایران مقابل لبنان ایران قهرمان روز نخست تورجهانی جوجیتسو برزیلی کاتا جودو قم قهرمان کشور شد ووشو ورزش محبوب بانوان آقای‌خاص به دنبال سردار کسب ۳۶۵ مدال رنگارنگ در سال ۱۴۰۲ هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد ووشو جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش کشور است صدر جدول قرمز ماند بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد شکست مقصودلو مقابل دانشور پپ منچسترسیتی را ترک می‌کند بازگشت ستاره پرسپولیس تو،تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید ترس از هیچ حریفی ندارم برگزاری بیش از ۱۰۰ رویداد توسط هیات آمادگی جسمانی

6
این مهم‌ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران است

یحیی شماره عزت‌اللهی را گرفت

  • کد خبر : 2369
  • 07 تیر 1402 - 8:17
یحیی شماره عزت‌اللهی را گرفت
هافبک شماره 6 تیم ملی مذاکرات نهایی برای پرسپولیسی شدن را منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه وایله دانمارک کرده است.

هافبک دفاعی انزلی‌چی تیم ملی که طی فصول اخیر همواره نامش به عنوان گزینه نقل و انتقالات فوتبال ایران مطرح شده، به نظر می‌رسد این بار بیش از هر زمان دیگری به این اتفاق نزدیک شده است.

سعید عزت اللهی که بعد از درخشش در سن نوجوانی در ملوان بندرانزلی خیلی زود ایران را به مقصد اروپا ترک کرد و با حضور در کمپ اتلتیکو مادرید مسیر رویایی فوتبال خود را طی کرد، در این فصل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به عنوان دیگر ملی‌پوش مدنظر یحیی گل‌محمدی به عضویت پرسپولیس در خواهد آمد.

عزت اللهی که خیلی زود موفق شد در تیم ملی نیز جایگاه خود را به دست بیاورد و وارث پیراهن شماره 6 جواد نکونام در تیم ملی طی سالیان اخیر شده است و تجربه حضور در دو جام جهانی نیز در کارنامه وی دیده می‌شود، چندی پیش بعد از سال‌ها از اروپا دل کند و تا نزدیکی فوتبال ایران نیز پیش رفت اما در نهایت الغرافه قطر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

او اکنون در 26 سالگی و بعد از تجربه 9 سال حضور در فوتبال خارج از ایران با مقصدهایی جالب توجه، موردتوجه یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط میانی سرخ‌ها قرار گرفته است. حضور این بازیکن ملی‌پوش در لیست یحیی گل محمدی باعث شد تا مدیران تیم نیز باب مذاکره را با وی باز کنند.

عزت اللهی با اشاره به باقی ماندن نیم فصل دیگر از قرارداد خود با باشگاه وایله دانمارک، از مدیران تیم فرصت خواسته تا در مذاکره با باشگاهش، شرایط حضور در پرسپولیس را جویا شود. در صورتی که سعید عزت اللهی در مذاکره با مدیران وایله دانمارک موفق به دریافت رضایتنامه‌اش شود، پیراهن شماره شش سرخ‌ها در فصل آینده به وی خواهد رسید تا در این تیم نیز جاه‌طلبی جدید خود را استارت بزند.

به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=2369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.