تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024

سرخط خبرها

تراکتور در آستانه واگذاری اخراج تحقیرآمیز آلگری از یوونتوس دژاگه کفش‌های خود را آویخت فساد بیخ گلوی مدیران فوتبال مخوف‌ترین زوج فوتبال ایران در پرسپولیس پرسپولیس، قدرتمندترین میهمان لیگ برتر کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو اروپا شد اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد تاکتیک نبوغ‌آمیز برای ربودن کیلیان پرسپولیس موقتاً در صدر بیرانوند در آستانه تمدید، قید ۶۰میلیارد را زد چمن یادگار مناسب بازی تراکتور نیست عوارض ورزش با شکم‌خالی افراط در ورزش فاجعه در تاریخ منچستریونایتد دختری با موهای قرمز قهرمانی اسماعیلی در بوکس سنگین‌وزن جوانان آسیا تاریخ‌سازی کیانی در آستانه المپیک پیروزی اسکواش‌بازان ایران در روز نخست نوشاد در جمع ۳۲ بازیکن برتر ادای احترام زیبا به مادران بازیکنان رئیس کمیته دوچرخه‌سواری سالنی انتخاب شد تفاوت مدل واگذاری استقلال و پرسپولیس به زبان ساده! ورزش قم در کشاکش وعده‌ها ۴ بوکسور تیم ملی در رینگ رکوردشکنی دوباره عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد رقابت ۲۱۰ مبارز در ساندا و تالو قم ۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد پاداش قهرمان انتخابی تیم‌ملی زهرا کیانی بازهم قهرمان شد رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک اپه و فلوره ایران به دنبال سهمیه المپیک شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال آمادگی بازیکنان در گرو برگزاری مسابقات لیگ تأثیر رشد ورزش با برگزاری مسابقات‌ ورزشی سید قید والیبال ایران را زد سایه پرسپولیس روی صدر افتاد احیای لیگ تکواندو استان قم بعد از سالیان متمادی پدیده تیم ملی تکواندو ایران هم به آلمان رفت ستاره‌های صدر لیست تمدیدی پرسپولیس ورزش و روزه‌داری مهاجرت ملی‌پوش سابق تکواندو به آمریکا جدایی جهانبخش از فاینورد قهرمانی دختران هاکی‌روی‌یخ رئیس چلسی رفتنی شد! ژابی سوپراستار شماره یک جهان حال خوب ژرمن‌ها با بازگشت مهندس تونی صعود زودهنگام تیم ملی به‌دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

3
هالیوودی‌ها رقیب جدید نفتی‌ها؛

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

  • کد خبر : 7055
  • 25 فروردین 1403 - 10:24
رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال
  مالکان هالیوودی رکسهام بعد از آنکه تیمشان صعودی تاریخی را رقم زده و به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرد از شادی در پوست خود نمی‌گنجند.

به گزارش “ورزش پارسی” وقتی بن فاستر، در شروع فصل جدید مقابل خبرنگاران کنجکاو قرار گرفت به این سؤال که هدفش از سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس چیست گفت: “می‌خواهم قهرمان لیگ دو (دسته چهارم فوتبال در انگلیس) بشوم.

 بن فاستر یکی از مشهورترین بازیکنان این تیم کوچک بود که توسط مالکان هالیوودی رکسهام خریده شده بود. آن روزها این ادعای فاستر در رسانه‌ها با تمسخر مواجه شد و همه معتقد بودند دو مالک هالیوودی در دنیای فوتبال موفق نخواهند شد.

 اما رکسهام دست‌به‌کار بزرگی زد و با پیروزی درخشان ۶ – ۰ مقابل فارست گرین برای اولین‌بار در تاریخ این باشگاه کوچک صعود به لیگ دو، دسته چهارم فوتبال انگلیس، را جشن گرفت.

 شاید دور نباشد روزی که رایان رینولدز و راب مک‌الهنی بتوانند با تیمشان پله به پله صعود کرده و در لیگ برتر حضور داشته باشند.

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

 مالکان هالیوودی رکسهام چه کسانی هستند؟

 ادعای صعود رکسهام به لیگ برتر ادعایی است که رینولدز و مک‌الهنی شخصاً در زمان خرید این باشگاه ۱۵۹ساله مطرح کردند. وقتی در سال ۲۰۲۱ خبر خرید باشگاه توسط این دو هالیوودی مطرح شد آنها به‌صراحت گفتند می‌خواهند باشگاهشان را به قدرتی جهانی و در حد لیگ برتر تبدیل کنند.

 رایان رینولدز و راب مک‌الهنی تا پیش از آنکه تصمیم به خرید رکسهام بگیرند با هم آشنایی شخصی نداشتند. بااین‌حال این دوستاره هالیوود چند بار در فیلم‌ها و سریال‌ها با هم مواجه شده بودند.

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

 یک اتفاق ساده باعث شد این دو رفاقتی را آغاز کنند که سرانجامش به حضور در دنیای فوتبال و باشگاه رکسهام رسید. روزی که رینولدز برای مک‌الهنی پیامک فرستاد و برای او توضیح داد که بهترین صحنه محبوبش در دنیای سریال‌های هالیوودی یک صحنه از سریال کمدی It’s Always Sunny in Philadelphia است.

 این رینولدز بود که پیشنهاد خرید باشگاهی در فوتبال انگلیس را مطرح کرد ولی بیشتر مردم گمان می‌کنند مک‌الهنی که شیفته فوتبال بوده مرد اصلی پشت پرده پروژه است.

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

 رکسهام چطور به تیمی تبدیل شد که راحت صعود می‌کند؟

 رینولدز و مک‌الهنی نه‌تنها از سرمایه شخصی خود برای تغییر ساختارهای رکسهام استفاده کردند؛ بلکه با استفاده از محبوبیت رسانه‌ای یا همان هالیوودی بودنشان سرمایه‌های هالیوودی را به سمت شهر کوچک رکسهام در شمال ولز سوق دادند.

 تا جایی مک‌الهنی اعلام کرد او و شریکش قصد دارند تا پایان فصل استادیومی پنج هزار و پانصدنفری و مدرن به هواداران تحویل بدهند. مالکان باشگاه که با موانعی لجستیک روبرو شده بودند برای اینکه خلف وعده نکرده باشند تا پیش از کریسمس از سکوهایی به ظرفیت ۲۲۰۰ نفر پرده‌برداری کردند.

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

 حفظ ستاره‌های مهم، تنها با جذابیت مالکان هالیوودی

 شکی نیست که رکسهام در حال حاضر بیرون از لیگ برتر، جذاب‌ترین پروژه فوتبالی انگلیس است. اما بااین‌حال حفظ بازیکنانی که شاید بتوانند در لیگ‌های بالاتر و حتی شاید در چمپیونشیپ بازی کنند در دسته سوم و چهارم انگلیس دشوار خواهد بود.

 این کار بزرگی است که رینولدز و مک‌الهنی انجام دادند تا امروز نتیجه‌اش را با صعودی تاریخی جشن بگیرند. پل مولین و لی به‌عنوان ستاره‌های اصلی قراردادهایی طولانی‌مدت امضا کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌هایی از عربستان صعودی پیشنهادهایی برایشان ارسال کرده بودند. اولی پالمر و اندی کنون از دیگر ستاره‌های رکسهام هم تنها به دلیل جذبه مالکان هالیوودی و توجه رسانه‌ای تصمیم گرفتند در رکسهام ماندگار شوند.

رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال

 رکسهام بعد از دو صعود پیاپی در عرض سه سال حالا چشم به لیگ‌های بالاتر دارد. رینولدز و مک‌الهنی نشان دادند جذابیت هالیوودی در ترکیب با جذابیت جهانی فوتبال می‌تواند پروژه‌هایی بزرگ را خلق کرده و به موفقیت برساند. آیا این موفقیت باعث خواهد شد شاهد حضور چهره‌های دیگری از هالیوود در فوتبال اروپا و به‌خصوص انگلیس باشیم؟ این سؤالی است که به‌زودی پاسخ آن را خواهیم یافت.

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=7055

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.