تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024

سرخط خبرها

تراکتور در آستانه واگذاری اخراج تحقیرآمیز آلگری از یوونتوس دژاگه کفش‌های خود را آویخت فساد بیخ گلوی مدیران فوتبال مخوف‌ترین زوج فوتبال ایران در پرسپولیس پرسپولیس، قدرتمندترین میهمان لیگ برتر کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو اروپا شد اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد تاکتیک نبوغ‌آمیز برای ربودن کیلیان پرسپولیس موقتاً در صدر بیرانوند در آستانه تمدید، قید ۶۰میلیارد را زد چمن یادگار مناسب بازی تراکتور نیست عوارض ورزش با شکم‌خالی افراط در ورزش فاجعه در تاریخ منچستریونایتد دختری با موهای قرمز قهرمانی اسماعیلی در بوکس سنگین‌وزن جوانان آسیا تاریخ‌سازی کیانی در آستانه المپیک پیروزی اسکواش‌بازان ایران در روز نخست نوشاد در جمع ۳۲ بازیکن برتر ادای احترام زیبا به مادران بازیکنان رئیس کمیته دوچرخه‌سواری سالنی انتخاب شد تفاوت مدل واگذاری استقلال و پرسپولیس به زبان ساده! ورزش قم در کشاکش وعده‌ها ۴ بوکسور تیم ملی در رینگ رکوردشکنی دوباره عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد رقابت ۲۱۰ مبارز در ساندا و تالو قم ۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد پاداش قهرمان انتخابی تیم‌ملی زهرا کیانی بازهم قهرمان شد رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک اپه و فلوره ایران به دنبال سهمیه المپیک شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال آمادگی بازیکنان در گرو برگزاری مسابقات لیگ تأثیر رشد ورزش با برگزاری مسابقات‌ ورزشی سید قید والیبال ایران را زد سایه پرسپولیس روی صدر افتاد احیای لیگ تکواندو استان قم بعد از سالیان متمادی پدیده تیم ملی تکواندو ایران هم به آلمان رفت ستاره‌های صدر لیست تمدیدی پرسپولیس ورزش و روزه‌داری مهاجرت ملی‌پوش سابق تکواندو به آمریکا جدایی جهانبخش از فاینورد قهرمانی دختران هاکی‌روی‌یخ رئیس چلسی رفتنی شد! ژابی سوپراستار شماره یک جهان حال خوب ژرمن‌ها با بازگشت مهندس تونی صعود زودهنگام تیم ملی به‌دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

5
یادداشت؛

ورزش قم در کشاکش وعده‌ها

  • کد خبر : 7095
  • 09 اردیبهشت 1403 - 11:00
ورزش قم در کشاکش وعده‌ها
مدیران ورزش قم ۲ سال است که اقداماتی بسیار بزرگ را اعلام کردند و وعده دادند که تکمیل و راه‌اندازی خواهند شد؛ اما در کمال ناباوری نه کلنگی زده شد و نه روبانی قیچی شد.

به گزارش “ورزش پارسی” متولی ورزش در استان‌ها ادارات کل ورزش هستند برنامه‌ریزی و رسیدگی به وضعیت ورزش‌های همگانی و قهرمانی و البته فراهم‌کردن شرایط فعالیت ورزش‌های حرفه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها و همچنین کمک به برگزاری ورزش در ادارات و سازمان‌ها هم از آن جمله هست.

ادارات ورزش در استان‌ها را با تعداد مدال‌های معتبر و همگانی کسب شده توسط قهرمانان، رتبه‌بندی می‌کنند و البته همین رتبه‌بندی‌ها و همکاری دیگر نهادهای یک استان می‌تواند بودجه ساخت‌وساز و توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای ورزشی در یک استان افزایش پیدا کند.

استان قم در چند سال اخیر همواره رتبه‌های خوبی را در ورزش به دست آورده و امیدوار است تا رتبه‌های قبلی خود را بهبود ببخشد.

ورزش قم در کشاکش وعده‌ها

بدیهی است ورزش و تربیت‌بدنی همیشه مورد قبول کارشناسان پزشکی و سلامت، علوم اجتماعی و حتی روان‌شناسان بوده و برای کنترل قوای جوانی و همچنین هدایت جامعه به‌سوی مبانی فرهنگی نیز مورداستفاده قرار گرفته است؛ اهمیت ورزش در طراحی شهرهای جدید و نیز آینده‌نگری اقتصادی و امنیتی نیز موردنظر مسئولین بوده و هیچگاه فراموش نشده است؛ اما چرا با وجود چنین تفکراتی در بین تصمیم‌گیران و سیاستمداران هنوز از نظر سرانه ورزشی دچار مشکل هستیم؟

برای پی‌بردن به این موضوع تنها سال گذشته را مرور می‌کنیم.

استان قم شاهد ۲ استاندار فعال و مردمی بوده که اتفاقاً به امر ورزش نیز بسیار تأکید داشته‌اند.

اختصاص مجموعه ورزشی تختی در مرکز شهر قم به ورزش بانوان و همچنین اختصاص ۶ قطعه زمین ورزشی در محله پردیسان از آن جمله بوده است.

 ورزش قم در کشاکش وعده‌ها

 مدیران ورزش قم در این ۲ سال بسیار خوشحال و پرانرژی این ۲ مسئله را اقدامی بسیار بزرگ اعلام کردند و قول دادند که در بهار و بعداً در شهریورماه و پس از آن در آبان و در انتها به پایان سال ۱۴۰۲ اشاره و تأکید داشتند که تکمیل و راه‌اندازی خواهند شد که در کمال ناباوری حتی به یک زمین در پردیسان کلنگی هم نزدند و روبانی هم قیچی نشد؛ اما امسال شاید طبق قانون آن ۶ زمین در اختیار ورزش نباشد.

مجموعه تختی هم مثل سال قبل منتظر قول‌های دوباره باشد، مانند مجموعه ۴۵۰۰ نفره و محله‌های مختلف قم هم از کمبود محیط‌های ورزشی در رنج باشند امیدواریم باتوجه‌به قول‌های فراوانی که در سال گذشته به ورزش قم داده شد چیزی اضافه نشود و همان قبلی‌ها تکمیل شوند.

شهرهای جدید و ساختمان‌های جدید هم که در دست احداث هستند به طور طبیعی نیازمند محیط‌های ورزشی جدید هستند که امیدواریم مسئولین و تصمیم‌گیران در استان قم، زودتر تصمیمات و وعده‌ها را عملی کنند.
5/5 - (2 امتیاز)
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=7095

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.