تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024

سرخط خبرها

تراکتور در آستانه واگذاری اخراج تحقیرآمیز آلگری از یوونتوس دژاگه کفش‌های خود را آویخت فساد بیخ گلوی مدیران فوتبال مخوف‌ترین زوج فوتبال ایران در پرسپولیس پرسپولیس، قدرتمندترین میهمان لیگ برتر کیمیا علیزاده قهرمان تکواندو اروپا شد اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد تاکتیک نبوغ‌آمیز برای ربودن کیلیان پرسپولیس موقتاً در صدر بیرانوند در آستانه تمدید، قید ۶۰میلیارد را زد چمن یادگار مناسب بازی تراکتور نیست عوارض ورزش با شکم‌خالی افراط در ورزش فاجعه در تاریخ منچستریونایتد دختری با موهای قرمز قهرمانی اسماعیلی در بوکس سنگین‌وزن جوانان آسیا تاریخ‌سازی کیانی در آستانه المپیک پیروزی اسکواش‌بازان ایران در روز نخست نوشاد در جمع ۳۲ بازیکن برتر ادای احترام زیبا به مادران بازیکنان رئیس کمیته دوچرخه‌سواری سالنی انتخاب شد تفاوت مدل واگذاری استقلال و پرسپولیس به زبان ساده! ورزش قم در کشاکش وعده‌ها ۴ بوکسور تیم ملی در رینگ رکوردشکنی دوباره عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد رقابت ۲۱۰ مبارز در ساندا و تالو قم ۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد پاداش قهرمان انتخابی تیم‌ملی زهرا کیانی بازهم قهرمان شد رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک اپه و فلوره ایران به دنبال سهمیه المپیک شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن رکسهام شگفت‌انگیز، ترکیب رؤیایی هالیوود و فوتبال آمادگی بازیکنان در گرو برگزاری مسابقات لیگ تأثیر رشد ورزش با برگزاری مسابقات‌ ورزشی سید قید والیبال ایران را زد سایه پرسپولیس روی صدر افتاد احیای لیگ تکواندو استان قم بعد از سالیان متمادی پدیده تیم ملی تکواندو ایران هم به آلمان رفت ستاره‌های صدر لیست تمدیدی پرسپولیس ورزش و روزه‌داری مهاجرت ملی‌پوش سابق تکواندو به آمریکا جدایی جهانبخش از فاینورد قهرمانی دختران هاکی‌روی‌یخ رئیس چلسی رفتنی شد! ژابی سوپراستار شماره یک جهان حال خوب ژرمن‌ها با بازگشت مهندس تونی صعود زودهنگام تیم ملی به‌دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

2
مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران؛

۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد

  • کد خبر : 7087
  • 07 اردیبهشت 1403 - 22:02
۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد
 تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی شکست خورد تا در مرحله یک‌هشتم نهایی از جام‌حذفی کنار برود و اوسمار این جام را از دست بدهد.

به گزارش “ورزش پارسی” تیم پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. در وقت‌های نیز بازی با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد و کار برای دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد تا در نهایت تیم آلومینیوم موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد

 اوستون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقایق ۲۵ و ۱۰۹ و سینا اسدبیگی در دقیقه ۹۴ گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و مهدی لیموچی در دقیقه ۸۴، شروین بزرگ در دقایق ۶+۹۰ و ۱۱۳ و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۲+۱۲۰ گل‌های آلومینیوم را به وارد دروازه پرسپولیس کردند.

 ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (۷۸- شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (۷۸- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

 ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶- وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (۷۸- فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (۴۶- سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

 داور: امیر عرب براقی.

۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد

 پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ روی فرار استون اورونوف از سمت چپ ستاره ازبکستانی با جاگذاشتن مهران موسوی به محوطه جریمه رسید و با عبور از یک مدافع دیگر آلومینیوم توپ را به کنج دروازه احمد گوهری فرستاد تا پرسپولیس از حریف پیش بیفتد.

 در ادامه آلومینیوم برای جبران گل خورده جلو کشید؛ اما عیسی آل‌کثیر روی ضد حمله و با پاس در عمق گولسیانی در میانه میدان از بازیکن آلومینیوم عبور کرد و قبل از رسیدن به محوطه جریمه با ضربه‌ای که روی چیپ پرسپولیس را در دقیقه ۲۵ به گل دوم رساند تا تیم اوسمار در نیمه نخست برنده به رختکن برود.

۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد

 در نیمه دوم تیم آلومینیوم یکپارچه حمله شد در دقیقه ۵۲ می‌رفت تا شاگردان حسینی به گل اول برسند؛ اما امیررضا رفیعی مانع بازشدن دروازه پرسپولیس شد. شوت بازیکنان آلومینیوم در دقیقه ۷۰ با واکنش رفیعی به کرنر رفت.

 مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵ اختلاف را برای آلومینیوم به یک گل رساند. درحالی‌که تنها ۳ دقیقه به پایان بازی باقی‌مانده بود شروین آقابزرگ در دقیقه ۵+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

۱ جام از دست اوسمار و سرخ‌ها سُر خورد

 در نیمه اول وقت‌های اضافی سینا اسدبیگی با یک شوت سنگین موفق به گل‌زنی شد تا پرسپولیس به گل سوم برسد. در نیمه دوم قوت اضافه عیسی آل‌کثیر روی ضد حمله گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

 شروین بزرگ روی کرنر گل سوم آلومینیوم را وارد دروازه رفیعی کرد تا اختلاف با پرسپولیس به یک گل برسد. در دقیقه‌های پایانی نیمه دوم وقت اضافه آلومینیوم موفق شد به گل چهارم برسد تا علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۲+۱۲۰ باز هم همه چیز را به‌تساوی بکشد و دو تیم آماده ضربات پنالتی شوند.

 در ضربات پنالتی تیم آلومینیوم موفق‌تر عمل کرد تا تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشد. اراکی‌ها در این ضربات با نتیجه ۶-۵ پیروز شدند و در نهایت تیم پرسپولیس و اوسمار این جام را از دست دادند.
به این خبر امتیاز دهید
لینک کوتاه : https://varzesheparsi.ir/?p=7087

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و الفاظ رکیک باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.